directie

Life is more than living









Tuesday, February 9, 2010

cand nu mai iubesti?

incep prin a spune ca iubirea nu se vorbeste, nu se gandeste, nu se analizeaza, SE SIMTE.
am cules un text de la un om care a iubit, iubeste si va iubi.


"Motto: "Când poţi spune de ce iubeşti o femeie, nu o iubeşti cu adevărat." Garabet Ibrăileanu

Cred ca se potriveste si pentru un barbat.

Femeile au permanenta nevoie de a te intreba: "Ma iubesti? De ce?". Barbatii, nu. Ei, cred, mai degraba simt cand nu mai sunt iubiti. Cel putin, asta mi se potriveste. Sunt introvertit, recunosc. Nu-mi place sa vorbesc despre sentimentele mele, in gura mare, sa le disec si sa le analizez. Prefer sa scriu despre ele, guilty by default.

Cand sunt intrebat daca mai iubesc, ma simt violat in spatiul meu intim si personal. Ala mic, doar al meu, in suflet. Cel care imi rastalmaceste tacerea sau nevoia de a nu raspunde fortat la astfel de intrebari, greseste nepermis. De ce? Pentru ca asta este firea naturii si noi odata cu ea.

Asa ca, daca nu stii daca mai iubesti o persoana, intreaba-te de ce ai mai iubi-o. Daca iti raspunzi automat, dragostea s-a stins. Daca inchizi ochii si doar esti, acolo, poti continua. Cu dragostea."

by Monsieur G.

No comments: