directie

Life is more than living









Friday, January 22, 2010

Scrisoarea 9

In piept avea 33 de cutite care ii crestau pielea. Trecuse 33 de saptamani de cand omul ei lasase vesmantul de carne si imbracase straie ingeresti.

Durerea facea acum parte din ea. Se lipise de sufletul ei ca o smoala.
Foaia fidela o astepta.

Daniels,

Cineva ma rugase sa am grija de mine,sa ma gandesc si la mine.Eu nu stiu sa ma gandesc la mine, eu nu pot vorbi la singular.Gandirea mea pentru viata aceasta e doar la persoana I pl. Si chiar daca in fata oglinzii vad doar un suflet, eu simt ca de fapt doua suflete se privesc.

Pe oameni, Daniels ii poti citi in nenumarate feluri. Pentru ca fiecare lucru pe care il fac, il zic, il ating, il doresc, il iubesc sau il urasc reprezinta cate o foaie din cartea lui.

Si numai cand toate paginile sunt lecturate poti spune ca stii despre ce e vorba in acea carte.Pe om nu vei reusi sa il cunosti niciodata complet. Scrisul de pe foile lui se sterge singur si se scrie singur. Doar Divinitatea ne va citi Cartea scrisa stearsa si rescrisa. Acea Carte a Vietii. Cu bune si rele. Cu plusuri si minusuri.

Omul e ala pe care il stie ceilalti,ala pe care il stie doar bietul om si ala pe care il cunoste doar Batranu’

Omul, in calatoria lui imbraca se imbraca cu diferite vesminte. Alti le numesc Masti. Eu prefer cuvantul Vesminte. Nu prea conteaza denumirea ci principiul in sine. Chipul si masca nu se pot separa inthisworld. Se intrepatrund pana la o uniune perfecta.Vesmantul,in societate este obligatoriu pentru ca nu te poti prezenta in costumul lui Adam. Iar statiunile pentru nudisti sunt pe cale de disparitie.

Aceste vesminte sau masti, cum vrei sa le numesti constituie pretul pe care l-am platit o data ce am inlocuit Natura cu Cimentul, Sanul cu Siliconul, Ochiul cu Lentila, Familia cu Bordelul si Iubirea cu Ura.

Daniels sa ai grija de tine acolo. Eu fac tot posibilul sa nu iti lipseasca nimic din cele ce trebuie facute aici pe Pamant.


Cu dragoste
A ta Orchis.
Noir

No comments: