directie

Life is more than living









Wednesday, January 27, 2010

Supermarket- Teatrul Arca (La Scena)



Primul musical independent din Romania
Scenariul si regia: Theo Herghelegiu

Compozitia muzicala: Eduard JighirgiuCu: Andreea Duta, Adriana Dragut, Mihaela Popa, Raluca Botez, Dana Voicu, Ionut Burlan, Eduard Jighirgiu Karl Baker, Matei Chioariu

Corul: Cristina Moldoveanu, Nicolae Predica, Oleg Apostol, Ioana Ciorata
La pian: Tiberiu Chiranus


A fost prima oara dupa atatea luni in care am acceptat invitatia de a vedea o piesa de teatru. Flori ma inclin.

Mi-am deschis sufletul si am lasat replicile sa patrunda. O piesa de teatru se vede cu ochii sufletului si se aude prin minte. Supermarket iti vinde parodia, rasul-ul ca ultima solutie intr-o lume decazuta. Am ras cu inima plangand. Replicile mi-au scormonit sufletul iar actorii au jucat extraordinar de bine, reusind sa obtina rasete in sala si lacrimi in unele suflete. Eu auzeam lacrimile a doua suflete.

Teoria spune ca o parodie bine jucata produce rasete si aplauze.

Personajul MAŞA din Cehov interpretat de Dana Voicu este rascolitor. Dana a avut o prestatie fulminanta. Monologul ei iti strapunge inima.Pe a mea a taiat-o in bucati.Mai mult decat atat, fiecare replica smulgea cate o piesa vestimentara din mine, pana cand am ramas goala.

Eram si eu o ratacita in supermarket la fel ca si ea.

La inceput, povestea parea o adaptare moderna a lui Alice in Tara Minunilor. Pe parcurs mi-am amintit de piesa joi.megaJOY a lui Afrim.

Ps: In fata mea se afla un personaj din lumea mondena ce nu avea ce cauta acolo.Cove Love era o piesa ratacita. Puzzle-ul care are nevoie de tine e in alta parte.

No comments: