directie

Life is more than living









Tuesday, February 16, 2010

Dansul lui inca si acum

inca nu a sosit momentul sa il ingop in mine
inca durerea ma insoteste
inca traiesc in visele noastre
inca suntem doi in mine
inca centrul universului meu e el
inca gandurile mele urla dupa el
inca iubirea mea e o floare alba
inca port pe mine atingerile lui
inca ma imbrac cu saruturile lui
inca il chem langa mine
inca patul nostru plange dupa el
inca ochii mei il cauta


dar acum mai am inca un suflet care imi intelege esenta durerii si a iubirii
dar acum mai am inca un suflet care nu ma vede o nebuna
dar acum mai am inca un suflet care nu ma priveste cu ochi straini
dar acum mai am inca un suflet carui ii pasa de mine
dar acum mai am inca un suflet care ma iubeste
dar acum mai am inca un suflet care imi mangaie sufletul
dar acum mai am inca un suflet care crede in iubire
dar acum mai am inca un suflet care crede in vise
dar acum mai am inca un suflet care crede in oameni

No comments: