directie

Life is more than living









Sunday, January 31, 2010

scrisoarea 15

Privirea lui ii cauta ochii in toata multimea. Vroia sa ii agate privirea. Vroia sa intre in ea. Vroia sa o atinga.Vedea ceva in ochii ei si nu isi explica CE si DE CE. Sau poate simtea CEVA si incerca sa gaseasca CEVA-ul din el si in ochii ei. Desi in jur era galagie el nu auzea decat tipetele dorintei. Dorinta de o privi, de o atinge, de o savura, de a se contopi cu ea.

Reusi de cateva ori sa ii prinda privirea. Si ea il cauta. Si ea vedea ceva in ochii lui si nu isi explica CE si DE CE. Nici unul nu cauta raspunsuri ci cautau marea.Din ochii lui, din ochii ei.

Si de cateva ori, pentru cateva secunde se scaldau amandoi. Privirea lui o saruta, o dezbraca, o patrunse. Acolo in multime.

Ea il primi. Si se deschise ca o floare in fata Soarelui.

Inima ii batea cu putere. Emotiile o imbratisau, dansau cu ea. Mangaierile lui o curenta. Se juca in parul ei balai si ii saruta cu putere buzele. O musca incet de gat. I se inmuiase picioarele. Se pravali peste trupul lui.

Se trezi.

Era putin ametita. Nu-i placea sa se trezeasca dimineata. Iar de cand patul era gol diminetile erau cumplite.

Isi aprinse o tigara si sorbi din cafea. Saruturile de dimineata au fost inlocuite de cuvinte scrise pe foaie.

In fundal se auzi O fortuna a lui Orff

Daniels,

Demn de iubire. Cum poate fi un om demn de a fi iubit si de a iubi?
Avoir le droit d’aimer- a-avea dreptul la iubire. Cum iti castigi dreptul la dragoste? E scris undeva dreptul asta? Sau e un drept nescrisa?Si daca e nescris cum il citim?Unde il gasim? Toti oamenii au dreptul de a iubi? Cine-l garanteaza?

Daniels, cum se impaca iubirea si principiile?

Cand te imperechezi cu zeul Amor mai ai principii? In patul in care te abandonezi in celalalt mai ai reguli?

Am un prieten care crede in principii. Am mai multi prieteni care cred in principii.Eu cred in principii si mai cred ca iubirea nu are reguli deja existente. Regulile, principiile din iubire nu sunt valabile pentru toti. Ele se nasc din trupul celor doua suflete care s-au unit in iubire. Cand iubirea a plecat, principiile mor de foame.

Orchis Noir

Ps: Daniels ti-am simtit sarutarea. Un fulg de nea mi-a atins buzele.Caldura buzelor mele l-au topit repede,insa am reusit sa il salvez inghitindu-l.

No comments: