directie

Life is more than living









Monday, February 1, 2010

scrisoarea 16



don't lose your soul


Lumea noastra era colorata si frumoasa pentru ca in ochii nostri traia fericirea. Fericirea de iubi si de a fi iubit. De a il intelege pe celalalt si de a fi inteles. Din iubirea noastra se nascuse Armonia.

In seara cand trupul lui intra in pamant si sufletul zbura spre albastrul cerului de unde se si prabusise pe Pamant acum 24 de ani inima mea era toata o rana…iubirea nu se consumase, iar flacarile ei imi devasta maruntaiele.

Rochia de mireasa imi era neagra iar bucketul de flori infasurat in doliu trona pe masina lui. Un Pegeout albastru.

Gandurile imi sufocau mintea. Aveam nevoie de aer curat. Ma uit la foaie. Ma ademeneste. Ii raspund.

Daniels,

In singurate si tacere citesc carti si suflete. Ii descopar pe oameni si incerc sa ii inteleg. Sa le traduc gesturile, sa ii dezbrac ca sa le pot ingriji ranile, sa le citesc dorinta si frustrarea din ochi si de pe buze, sa ii impulsionez sa isi descopere pasiunea care ii infrumuseteaza, sa le admir Unicitatea.

Nu pot sa ii mai critic, desi eram renumita pentru aciditatea replicilor mele. Critica mea se nascuse dintr-o rana. Si tu aveai o rana Daniels, dar ne-am aplecat amandoi unul in altul si ne-am sarutat ranile. Iubirea e medicamentul care vindeca orice boala, orice rana.

Ma uit in mine. Cicatricile imi zambesc dar rana care a aparut cand s-a desprins celalalt trup supureaza ……si da nastere la Intelegere.

Sa accepti lucrurile e foarte greu. E infiorator de greu. Inseamna sa stii mai intai sa pierzi. Si cel care invata sa piarda va primi de la Viata o medalia de aur: Acceptarea.

Toti pierdem dar putini o fac cu demnitate.

A pierde cu demnitate inseamna sa stai in picioare cu capul drept si privirea inainte. Inseamna sa te ridici cand esti jos si nu sa te tarai ca un sarpe. Inseamna sa nu cersesti dragoste, raspunsuri, iertare. Inseamna sa nu bocesti cu jale si sa iti smulgi parul din cap cand cosciugul coboara in pamant. Inseamna sa nu te vaiti ci sa gasesti solutii. Inseamna sa nu te indracesti, ci sa fi izvor de bunatate. Inseamna sa mergi inainte pe drumul tau chiar daca iti tremura picioarele si durerea nu iti da pace. Inseamna sa ii ajuti pe cei a caror lume s-a prabusit chiar daca esti plin de sange si simti ca te poti pravali in hau in orice secunda.

Daniels,

Orhideea ta te imbratiseaza cu dor,

Noir.

No comments: