directie

Life is more than living









Thursday, February 4, 2010

scrisoarea 19



-Imi place poza asta, spuse ea. El o lua in brate, o saruta incet. Isi plimba mainile prin parul ei. Dintotdeauna i-a placut parul ei.

Zilele treceau frumos. Erau pline de saruturi si cuvinte de iubire, iar noptile se inecau in dansul trupurilor care in intunericul luminat de Luna se uneau si deveneau UNUL.

Intr-o seara, pe pat erau asezate 5 frezii. Albul celor trei flori gingase cuprindea in el iubirea perfecta dintre cei doi, nepatata de nici o nemultumire, cearta, jignire, iar galbenul celorlalte doua ii aminteaua de astrul pe care amandoi il iubeau, de parul ei balai si de lanurile de grau pe care el le vedea in fiecare zi de vara. Langa flori, fata zari o poza inramata. Poza care ii placuse ei atat de mult.

Langa rama, un bilet : Te iubesc! scoate poza!

Zambetul inflori pe chip si inima ii batea cu putere. Il asculta ca intotdeauna si scoase fotografia.Citi:

"Timpul este doar o notiune si nu poate sa ne desparta"

Isi aprinse tigara si scrise:

Daniels,

La inceput a existat Gandul, apoi Cuvantul si in final Actiunea. Actiunile, fie ca le imbraci in cuvinte in fata celorlati fie ca le ti nude in tine sunt toate Gandite si existau dintotdeauna in Capul Tau.

Oximoronul: "amintiri din viitor" creat de un prieten descrie foarte bine ceea ce am vrut sa scriu eu mai sus. Lui i-au trebuit 2 cuvinte, mie constat ca 38 (!). 38 versus 2. E clar am castigat la scor. Concluzia e si ea evidenta si a tras-o un bun prieten de-al nostru sunt "foarte vorbareata" si fac cum fac si "intorc cuvintele".

Daniels, sunt multi oameni care se intreaba De ce nu am noroc? De ce s-a imbolnavit sora mea la care tin? De ce nu am castigat la loto? De ce nu am bani? De ce una, de ce ailalalta. E foarte bine sa te intrebi. Diverse. E o prima expresie ca in cap exista ceva care functioneaza la parametrii normali. DAR ce nu o sa inteleg niciodata desi o accept este PASIVITATEA.

Degeaba zici ca iti este sete daca nu cauti macar cu privirea un loc de unde tasneste apa.
Oamenii tind sa nege Natura desi traiesc sugand de la sanul ei. In loc sa o ignore, mai bine ar cerceta-o. In natura nu exista pasivitate.

a ta
Orchis noir.


No comments: