directie

Life is more than living









Sunday, January 10, 2010

aripi din orhidee

cifra 5 ma obsedase de mult.nu-mi aduc aminte exact de unde aceasta pasiune pentru numerologie.pe 6 il consideram numarul meu norocos.de ce?daia

ne stiam de mici, de la 7 ani.ne-am vazut unul pe altul cum am crescut.ne furam saruturi si imbratisari naive, ne jucam, invatam impreuna, ne impleteam gandurile, emotiile

in adolescenta orgoliul ne-a separat.

era trist. dupa cateva minute m-a sarutat pe obraz si mi-a spus

-daca vrei sa zbori, deschide aripile si du-te.
-si nu incerci sa ma opresti?
-nu
-de ce?
-pentru ca porumbelului cand ii dai drumul, tot la tine se intoarce.

eu zburam in cautare de experienta , el zbura cu avionul.

-la un moment dat, te vei intoarce singura, imi spuse mangaindu-mi obrazul.

asa a fost. intr-o zi de 5 m-am intors.

viata mea gravita in jurul lui.eram tot ce isi dorea.dar timpul trecea prea repede iar cerul vroia sa mi-l fure.

suntem in 5.06.

cu o seara inainte orhideea mea din ghiveci se ofilise.tineam enorm la ea.
-iubito plec un pic si vin repede.m-a sarutat si a iesit pe usa. s-a intors cu un buchet enorm de orhidee.stia ca sunt florile mele preferate.

in portbagaj se afla o rochie si o pereche de sandale.probasem rochia mai demult cand fusesem la cumparaturi impreuna.nu l-am lasat sa mi-o cumpere. voiam sa ii fac o surpriza.

sofez. la un moment dat suna telefonul.timpul se opreste iar eu sunt aruncata in hau.

nu simt, nu vad, nu aud, nu vreau sa dorm , nu vreau muzica, nu vreau sa vad culori, nu vreau sa vad pe nimeni, nu am nevoie de nimeni, nu vreau sa se atinga nimeni de mine.

5 zile( ha! din nou 5) nu am mancat, nu am baut, nu am dormit. imbratisam un cosciug si tot ceea ce imi doream era sa mi se topeasca carnea ca sa ma lipesc de el.


deschise aripile si incerca sa imi acopere trupul cu ele.ii simteam in nari mirosul. frica disparu.
-ascultati inima, imi sopti






























suntem pe 5 iunie. in portbagaj se afla o cutie mare ce contine o rochie si o pereche de sandale.le cumparasem special pentru ziua aceea.trebuia sa fie o seara in familie.adoram momentele in care ne strangeam cu totii.

No comments: