directie

Life is more than living









Wednesday, March 31, 2010

zambetul lui G

"viata inseamna experiente. trairi. sentimente nascute, consolidate, asumate. inseamna cumulul de dureri si iubiri, inseamna orice om care te-a atins fie doar si in treacat, ai tresarit, ai pastrat ceva, ai mers mai departe, dar nu ai uitat niciodata. atingerea. schimbul de energii. dialogul dintre suflete. amprentele lasate in minte, pe corp, in suflet.

nu sunt un om razboinic, pasnica mi-e mintea, pace mi-e in suflet. probabil instinctul de aparare imi forteaza idei si gesturi de contra-atac, dar in mine nu zace sange. nu zac rani. primite sau date. vine sufletul ala de la nastere si reuseste sa cicatrizeze totul si sa lase la final nevoia de pace. nevoia de a zambi. nevoia de a face pe cineva sa zambeasca. nevoile se nasc pentru a fi satisfacute, de unde si dorinta si finalitatea de a-mi satisface dorintele. zambetul. al meu si al lor. al tau. de asta nu pot fi decat calm si linistit, chiar daca viata ma incearca cu razboi si nelinisti. cu durere. probabil trebuie sa fiu intarit, sa ajung la acel stadiu in care niciodata nu voi mai lasa indoiala in suflet. nu voi mai lasa greul sa se aseze si sa faca ravagii. de asta inca lupt pentru o idee. nu de regasire. macar de reconciliere. oamenii pot trai separati, fiecare pe drumul sau, chiar daca sunt total opusi. dar intersectiile de vieti sau suflete, ca si in modul de organizare rutier, sunt semnalizate civilizat si lasa loc de decenta in trafic. in traficul de sentimente si in fluxul de idei, trairi, atingeri." by G

No comments: